Villkor

Veckobuketter

Varje vecka ny design i FLORISTIQ´s anda!

Bilderna på hemsidan är exempelbilder.

Antalet stjälkar kan variera från vecka till vecka men blomstervärdet motsvarar alltid det beställda. 

Är du nyfiken på hur veckans bukett ser ut? Varje måndag läggs "Veckans bukett" ut både här på hemsidan och i våra andra sociala kanaler.

Instagram - @floristiq.se  Facebook - floristiq

 


Beställning | leverans

 

Privatpersoner

Leverans sker på torsdagar efter kl.12

Vi behöver ha din blombeställning senast onsdagen före kl.  23.59 för leverans samma vecka

Mottagaren behöver inte vara hemma vid leverans, då ställs de utanför dörren.
Undantag om det är väldigt kallt ute, kan vi komma att höra av oss innan för att säkerställa att någon är hemma, så att blommorna slipper frysa.

Det går också utmärkt att komma för upphämtning av blommorna, det görs enligt överenskommelse på

- Brotorpsvägen 3, Sundbyberg -

Företag

Leverans sker på måndagar efter kl.12

Vi behöver ha din blombeställning senast söndagen före kl.  23.59 för leverans samma vecka

Leveransen sker direkt till receptionen


Betalning | Kundportal

Alla prenumerationer hamnar hos Stripes Betalning Platform där du får din egna kundportal. I kundportalen kan du se tidigare och kommande betalningar.

Där kan du enkelt  pausa eller avsluta din prenumeration.
Prenumerationer dras via autogiro för din bekvämlighet. Önskar du annat betalningsätt är du välkommen att meddela oss!

Övriga blomsterprodukter hamnar i varukorgen här på FLORISTIQ`S hemsida
Hos oss kan du betala med VISA/Mastercard/American Express, Klarna och Swish.
För företag mailas faktura.


ändra, Pausa eller avsluta din prenumeration

I kundportalen kan du pausa och/eller avsluta din prenumeration alternativt kontakta oss.

Ändra storlek på din bukett under din prenumeration? Det går jättebra - hör av dig!
Vill ni pausa eller ändra något i er prenumeration ser vi helst att det sker senast 2 dagar innan planerad leverans.

3 dagar innan gäller vid avslutning av prenumeration. 


Retur/Återbetalning

För oss är det därför en självklarhet att du ska känna dig nöjd med din bukett! Skulle det mot förmodan inte vara så, så kontakta oss med en motivering och en bild så snart du mottagit dina blommor (senast 2 dagar efter leverans) Maila eller smsa din bild till hej@floristiq.se / 0760079123
så återkopplar vi och löser det snarast!


Integritetspolicy

För att vi ska kunna genomföra din beställning behöver vi dina personuppgifter lagrat hos oss. Floristiq ansvarar för att uppgifter inte förs vidare annat än till berörd samarbetspartner såsom florist och budfirma.

 Namn (avsändare & mottagare) - Telefonnummer (avsändare & mottagare) - E-postadress Betalningsuppgifter

Floristiq lagrar aldrig dina kontokortsnummer -  utan dessa uppgifter hanteras hos vår samarbetspartner Stripe.