Villkor
Veckobuketter
Varje vecka ny design i FLORISTIQ´s anda!
Bilderna på hemsidan är exempelbilder.
Antalet stjälkar kan variera från vecka till vecka men blomstervärdet motsvarar alltid det beställda.
Är du nyfiken på hur veckans bukett ser ut?
Varje måndag läggs "Veckans bukett" ut både här på hemsidan och i våra andra sociala kanaler.
Instagram - @floristiq.se Facebook - floristiq
Beställning | leverans
Privatpersoner
Vid prenumerationer sker leverans på torsdagar efter kl.12
Vid vanliga blomsterbud, enligt överenskommelse
Mottagaren behöver inte vara hemma vid leverans, då ställs de utanför dörren.
Upphämtning vid överenskommelse på Brotorpsvägen 3, Sundbyberg
Företag
Vid prenumerationer sker leverans på måndagar efter kl.12
Vid vanliga blomsterbud, enligt överenskommelse
Leveransen sker direkt till receptionen
Betalning | Kundportal
Alla prenumerationer hamnar hos Stripes Betalning Platform där du får din egna kundportal. I kundportalen kan du se tidigare och kommande betalningar.
Där kan du enkelt pausa eller avsluta din prenumeration.
Prenumerationer dras via autogiro för din bekvämlighet. Önskar du annat betalningsätt är du välkommen att meddela oss!
Hos oss kan du betala med VISA/Mastercard/American Express, Klarna och Swish.
För företag mailas faktura, om ni inte själva som företag beställer via hemsidan.
Beställning via beställningsformulär, mail, telefon går även att betala via Swish & kort via betalningslänk
Övriga blomsterprodukter hamnar i varukorgen här på FLORISTIQ`S hemsida
ändra, Pausa eller avsluta din prenumeration
I kundportalen kan du pausa och/eller avsluta din prenumeration alternativt kontakta oss.
Ändra storlek på din bukett under din prenumeration? Det går jättebra - hör av dig!
Vill ni pausa eller ändra något i er prenumeration ser vi helst att det sker 3 dagar innan eller senast innan din dragningsdag.
Har du registrerat dig för en veckoprenumeration tex. en måndag, då kommer måndagen vara den dagen pengarna dras från ditt konto varje vecka - kontakta oss om du önskar ändra dragningdag.
Samma gäller vid avslutning av prenumeration.
Retur/Återbetalning
För oss är det därför en självklarhet att du ska känna dig nöjd med din bukett! Skulle det mot förmodan inte vara så, så kontakta oss med en motivering och en bild så snart du mottagit dina blommor (senast 2 dagar efter leverans) Maila eller smsa din bild till hej@floristiq.se / 0760079123
så återkopplar vi och löser det snarast!
Integritetspolicy
Vid prenumerationer
För att vi ska kunna genomföra din beställning behövervi dina personuppgifter lagrat hos oss. Floristiq ansvarar för att uppgifter inte förs vidare annat än till berörd samarbetspartner såsom florist och budfirma.
Namn (avsändare & mottagare) - Telefonnummer (avsändare & mottagare) - E-postadress - Betalningsuppgifter
Floristiq lagrar aldrig dina kontokortsnummer - utan dessa uppgifter hanteras hos vår samarbetspartner Stripe.